Jeg teller ned.

Shit, nå følte jeg at jeg fikk mye energi. Jeg vet så klart at det er fordi jeg har levert en av tre store oppgaver til vurdering nå, men også fordi det gikk opp ett lys for meg nå. Jeg har nemlig bare to dager til med jobb, så er det en uke med ferie. Det skal bli så godt at jeg finner ikke ord.

 

Jeg har jo blitt syk nå, sånn type vond hals og like slapp som et slips, så jeg får jo ikke ut min energi via trening i disse dager. Heldigvis er jeg på bedringens vei og jeg håper jeg blir friskere til jeg skal reise vekk på ferie. Ferie liksom, så digg.

 

 

Nå er det kun 14 timer med jobb, fordelt på to dager som gjenstår. Det er to hektiske dager igjen, og det er alltid godt å ta ferie når man har stått på og jobbet skikkelig hardt. Så får jeg se om formen tilsier at det kan bli en treningsøkt før jeg reiser. Jeg har allerede en plan om å gå tur i skog og mark på søndag, samtidig som jeg skal være med ei venninne å gå på et museum. Rett og slett en turist i egen by. Det er alt for mye i denne byen jeg ikke har sett enda, så det ser jeg virkelig fram til.

 

Da er det straks tid for å jobbe litt. Ønsker dere alle en fantastisk fin dag.

 

-Randi Annette-

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg