Fjorårets og årets hårtrender.

Det å jobbe som frisør er utrolig utfordrende, og utrolig kult. Jeg har det siste halvåret hatt så mye prosjekter, som jeg ikke har vært i nærheten av tidligere. I så fall ikke når det gjelder fargefronten. Det har vært mye grått og platinablondt hår, men dette er for lengst gått litt ut. Eller, for meg som frisør så mener jeg da ved nyttår i år. Da begynte det å dabbe litt ut, men det er absolutt ikke noe galt i det å fortsatt ønske det. Er en kunde for det, så hjelper jeg veldig gjerne til å få en slik farge, som jeg gjorde i sommer.

 

For å se flere bilder av kunden med rosa hår , trykk her.

 

Det å få ny kunnskap er også viktig, Tidligere i år var jeg på fargekurs. Dukkehodet mitt fikk alle mulige farger. Og jeg lærte masse kjekke teknikker. Senest i dag brukte jeg en av de teknikkene jeg lærte der. 

 

 

 


 

 


 

 

Selv har jeg også vært litt prøvekanin. Jeg har ikke det enkleste håret med tanke på pigmenter. Jeg har mye av alt jeg, har jeg erfart.

 

Ombre.

Det er ikke noe jeg gjør like mye nå som før, men jeg synes det er veldig fint. Trendy or not – jeg liker det.

 

Også har vi de som er mer forsiktige. En mild ombre, vil jeg si dette var. Jeg husker kunden var kjempe spent og skeptisk, men det var mer enn nok forandring for henne. Det er bra vi er forskjellige. Noen vil kjøre på, og andre vil ha det trygge og forsiktige.

 

Nå tar jeg fredagskveld med god samvittighet. Denne dagen har vært fantastisk. I morgen er det enda et stort prosjekt på jobb med varmere toner. Jeg gleder meg.

 

Er du den typen som er forsiktig når det kommer til hår, eller liker du store forandringer etter et besøk hos frisøren? Nå er det varmere farger som gjelder. Perfekt til høsten er det også.

 

Ha en riktig god kveld.

 

 

#intesetiv #color #intesetivcolor #rosa #rosahår #joico #hår #mote #trend #fashion #stil #foto#Fotoshoot #photo #Photoshoot #frisør #modell #model

-Randi Annette-

8 kommentarer
    1. Gøy med større peosjekter da. Mye stilig du har gjort ^^
      Selv liker jeg det trygge. Men har hatt tydelig ombré en stund. Og syntes det er “stort” nok for meg ;-P
      Ha en fin kveld videre!

    2. Henriette Celin: Ja, jeg har selv vært innom sort, lilla, rødt, oransje.. Ja, så jeg er mer mot det naturlige når det kommer til meg selv nå for tiden. Men, kundene tar jeg gjerne permanent på eller farger de rosa. 😀

    3. Så fin du ble 🙂 og utrolig kult bilde av hun med rosa hår!! Jeg er typen som sier gjør hva du vil når jeg går til frisøren. Det er alltid spennende å se hva jeg kommer ut med. Har omtrent hatt alt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg