Mirakelkur, ja takk.

Da var det lørdag, og det betyr for meg, jobb. I dag er det som jeg nevnte i går, tid for nok en utfordring med tanke på hårfarging. Så dette blir skikkelig spennende. Dagen her er jo den siste før jeg går ut i ferie, og det kjenner jeg skal bli utrolig godt. Men, helt ferie kan jeg ikke ta. Studiene må bli med på tur. Slik er det å studere via nettskole. Alt er opp til en selv.

 

 

Nå synes jeg det er på høy tid at jeg skal bli frisk også. Forrige uke trente jeg fire ganger, og denne uken har det så langt bare blitt mandag. Det er så kjedelig. Mest av alt er det jo kjipt fordi bloggen her har stort sett tatt for seg trening og den slags. Nå er den mer som en hverdagsblogg med masse prat om studier og sykdom. Jeg lover dere at trenden her skal snu. Jeg vet bare ikke helt når.

 

 

Frisk er jeg ikke helt enda, men det er noe jeg håper blir bedre for hver dag. Det sitter så himla godt i halsen, så det kommer vel ikke til gå over før jeg skal reise til Gdansk, er jeg redd. Med mindre dere vet om en mirakelkur da, vel og merke.

 

Jeg får nøye meg med en kopp te i mellomtiden, så får vi se om det lindrer litt her og nå i så fall. Ellers ønsker jeg dere alle en fin dag videre. Hold dere friske og raske.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Hverdagslige ting hører jo også med en blogg. Som det å bli syk og studere noe/jobbe, og sånne ting. Syntes ikke det gjør noe at du skriver om det jeg (:
      Du må kose deg med siste dag på jobb før ferie, og ha en fortsatt god bedring ^^

    2. Henriette Celin: Det er sant det hører til, men jeg føler jeg har gnålt om det siden tirsdag 😀 Hehe. Så det er bra at du som leser ikke opplever at det er dumt da. Det er jo veldig bra 🙂

      Takk, jeg skal nok få en fin dag på jobb <3 Ønsker deg en fin dag også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg