Jeg greide det – endelig.

Okei. For at dere faktisk skal forstå hvor utrolig digg det er å endelig kunne dra på trening etter seks dager uten på grunn av sykdom, må dere være like glad som meg i å trene – først og fremst.

 

Jeg ble jo svett av ingenting, så jeg lyttet til kroppen og tok det rolig så jeg ikke skulle bli dårlig – igjen. 

 

 Klærne på bildet er sponset av BRAZFIT.

 

For å nevne litt om dagens trening, så startet jeg med å varme opp med å ro. Deretter gikk jeg over til mageøvelser, der jeg kjørte to forskjellige øvelser for å la det brenne ekstra i musklene. Ellers ble det stort sett øvelser på overkroppen. Godt å få til en økt etter så mange dager med forfall.

 

Inneholder sponsede lenker

 

Litt er jo bedre enn ingenting, men det er heller ikke noe vits i det å kjøre kroppen for hardt når den trenger hvile. Så jeg har vært veldig flink til å lytte til kroppen. Det er i så fall sikkert.

 

Besøk nettbutikken til BRAZFIT her, og bruk min rabattkode randiae15 som gir hele 15% avslag.


 

Nå har jeg jo ferie, så dagen i morgen får jeg nesten ta litt som den kommer. Det er jo det som er ferie. 

 

 

#ferie #treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #helg #Trondheim #trening #styrketrening #fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

 

-Randi Annette-

12 kommentarer
    1. Marlene Nilsen: Oh yes! SÅ herlig da. Da skjønner du hva jeg mener. Jeg blir svett av ingenting, men det er i så fall en start. Det er mye sykdom blant folk om dagen.

      Jeg har gått å vært kvalm i fire uker. Så slo det ut med sår hals og slapphet. Og nei, jeg er ikke gravid…. 😉 Har fått det spørsmålet x-antall ganger foråsidetsånn

    2. Ja så absolutt! Det er ikke bare bare å holde seg frisk med den høsten vi har hatt nå hvor det er full sommer midt på dagen og kaldt om natten, kroppen er jo nødt til å bli litt småforvirra, haha!
      Huff da! Det hender man går å hangler lenge, da er det nesten en lettelse å bli syk fordi da blir man snart ordentlig frisk igjen 😀
      Håper du blir helt frisk snart 😀

    3. Marlene Nilsen: Ja kjære vene. Sommer og lettere klær, til regntøy, skjerf og votter. NESTEN sånn har det vært i så fall 😀

      Ja, det var godt på en måte at det brøt ut litt. Jeg reiser til Gdansk i morgen, så jeg er glad formen er bedre. 15-20 varmegrader der nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg