Lyst på mitt treningsprogram?

Jeg har nå endelig kommet i en grei form som tilsier at det å trene er greit. I går trente jeg mest med egenvekt og lettere vekter, men i dag så presset jeg grensene litt.I dag tenkte jeg å dele dagens treningsprogram med dere.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg startet med å jogge i noen minutter og gikk deretter over til å tøye før jeg begynte med styrketreningen.

Knebøy – 4 runder og 5 reps (4 x 5)

Bulgarske utfall – Med en manual i hver hånd (3 x 8)

Skulderpress – Med manualer (3 x 6)

Sidehev – Med maualer (2 x 6)

 

Totalt tok økten 45 minutter. Jeg kjente at kroppen hadde fått nok trening etter siste øvelsen, så da lyttet jeg og sa meg ferdig. Det var gode og tunge øvelser på programmet i dag, så det er greit å ikke kjøre for hardt etter sykdom. Jeg er kjempe fornøyd med dagens innsats  – virkelig.

 

 

Hva står på ditt program for dagen? Legg gjerne igjen en kommentar, uavhengig om det står trening eller ikke på ditt program.

 

 

#Trening #styrketrening #treningsprogram #fitness #fit #inspirasjon #Motivasjon #Helse #Treningsblogg #blogg #foto #bildet #fotoshoot

-Randi Annette-

7 kommentarer
    1. siljefjaren: Det er et effektivt og fint program synes jeg 🙂 Gøy at du likte det.

      Tightsen er det kun en igjen av, eller så er den utsolgt. Det lages bare noen få av de fleste treningklærne fra Brazfit 🙂

    2. Så deilig at økten i dag var litt hardere 😀
      Ser ut som en bra økt! Jeg trente rygg og bein i dag med fokus på rompe og det var en fantastisk måte å starte uken på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg