Fra trening og studie til motevisning.

Jeg har det vel bedre enn som så. Med tanke på det tomme blikket som er på bildet av meg i dette innlegget. Lite tvilsomt er det at det er slik jeg ser ut akkurat nå, etter å ha sett på en skjerm i over to timer. Selv om bildet her ble tatt en liten time etter jeg kom hjem ifra en begravelse i fjor høst.

 

Dagen i seg selv har vært fin i bunn og grunn. Godt å sove ut, for så å dra på trening med min kjæreste, som i dag reiste vekk – igjen. Etter treningen ble det å se på serien The Blacklist, som i seg selv er kjempe bra. Kanskje du har sett den selv også?!

 

Etter middagen reiste min bedre halvdel, og jeg satte meg ned med lekser – igjen.

 

Nå er det for min del slutt på både det å se på serie og jobbe med studie, for om litt skal jeg dra på en motevisning som er her i byen. Litt inspirasjon gjør bare godt, og det å møte kjente fjes er heller ikke feil. Så kvelden her blir fin den.

 

Ellers vet jeg at det har blitt lite blogging de siste dagene på grunn av reise og besøk, men nå er jeg klar for å komme inn i gamle rutiner igjen. På instagram, @randiae, ser dere video ifra dagens styrke (syre) trening. 

 

Ha en ellers fin kveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg