Mellom himmel og jord. Medium.

Okei. I dag ville bloggen tulle litt med meg når det gjaldt det tekniske, og jammen gjør den det i kveld også. Denne gangen får jeg ikke lastet opp noen bilder, så etter mye tull, har jeg tatt kontakt med support, så får vi se om det skjer noe. Ellers sitter jeg å ser på en serie som heter Long Island Medium.

 

Det er på en måte veldig spennende. Jeg synes det er veldig rart og merkelig også, men samtidig på har jeg så klart et ønske om at det skal være noe mellom himmel og jord. Det høres jo for godt ut til å være sant, så jeg stiller meg midt i mellom jeg. Jeg skal ikke påstå at jeg tror at det går an å kommunisere med den andre siden, men heller ikke si at jeg ikke tror. Nøytral, det er det jeg er.

 

Hva med deg? Tror du det finnes noe mellom himmel og jord?

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg