Morgentrening og Hollywood.

 

Fy flate, jeg er ikke flink i disse dager. Jeg pleier å skrive ned hvilke dager jeg trener og ikke. Det vil si at jeg skriver på kalenderen min at jeg er syk, at jeg evt måtte jobbe overtid ect. Dette for å få en oversikt over hvor mye jeg trener, og hva jeg ellers gjør om dagene. Da slipper jeg å klø meg i hodet når jeg ser tilbake over hvorfor jeg trente så lite i en periode. Formen min har vært så som så de siste tre ukene. Vond hals og slapphet har vært årsaken til lite trening. Pluss en uke med ferie som jeg hadde for to uker siden. Men, dagen i dag startet jeg med en real styrkeøkt.

 

Så hvis jeg tar vekk all den gåingen jeg hadde da jeg var i Gdansk, samtidig at jeg sykler til og fra jobb hver dag, så har jeg trent 6 ganger på tre uker. Jeg teller ikke med det å gå og sykle som trening, med mindre det innebærer høy puls over lengre tid. Det er lite til å være meg det. Men, nå er det formen og ikke minst studiene som tar tiden min. Det er i perioder der det er mye lesker og andre ting som kan komme i veien.

 

Akkurat nå er det viktigere å bli sterkere på norrønt og folkediktning, enn dips og knebøy.

 

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

Om litt begynner jeg med programmet som Hollywoodtrener Cornelis Elander skal gi meg, og jeg skal som nevnt tidligere, være med på teamet hans. Det har jeg vært med på før, så jeg vet hva jeg går til.

Les mer om prosjektet med Hollywood-treneren her

 

Snart blir det hardt kjør, og jeg skal si dere at jeg er klar. 

 

#cornelis #corneliselander #hollywoodtreneren #hollywood #fit #fitness #trening #styrke#styrketrening #Motivasjon #Foto #bilder #Inspirasjon #Norge

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg