Dagens fotoshoot.

 

I hele 3 plussgrader tok jeg med meg kameraet mitt, selvutløseren og kamerastativet ut for et kald opplevelse. Men, jeg leker proff når det gjelder.

 

Dette er et sponset innlegg.

 

 


 

 

 

 

Som en ekstra detalj kan jeg bruke denne hvite overdelen. Den var i så fall god å ha på seg i og med at det var såpass kaldt ute.

 

Foran.

 

 

Bak.

                                                                                                                          

Litt kjedelig å se at bildene ikke ble så veldig bra da de ble kuttet litt rett ved føttene og hodet. Men, men. Jeg får skaffe meg hjelp til å ta noen bilder om litt.

 

Så en fotograf som ønsker å ta bilder av en amatørmodell som meg må gjerne melde seg.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg