Så blind kan man bli. Nå skal brystene være i fokus.

 

Det skulle bare en del gåsehud og kuldegrader til før jeg innså at mine kjøp i Gdansk var en smule feil. Ikke med tanke på klærne i seg selv, men med tanke på at de er uegnet nå når vinteren har kommet. Der var det jo 15 – 20 varmegrader, så det er klart at det blir en smule kaldt når det ikke er like varmt her. Logisk da det er oktober nå, men det å se så mye fint kan gjøre den beste blind.

 

Kort magetopp.

 

Jeg leste at det nå er trendy å gå uten bh og ha topper der nedre del av brystet vises. Ehh.. Ja, jeg kommer ikke til å følge den moten.

 

 

 

 

Hva tenker du om motebildet med tanke på det å vise nedre del av brystet?

 

#mote #topp #klær #trendy #magetopp #mage #Kropp #gdansk #ferie #høst #vinter #fashion #Minmote #trondheim

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Det er ikke noe for meg, nei, men kan ikke si at jeg kommer til å gå i mot det så lenge ingen viser hele puppen i offentlighet, haha! Kjøper magetopper året rundt selv, selvom jeg vet det ikke er lurt, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg