En gladnyhet til folk i Trondheim by.

 

Jeg har en gledelig nyhet til dere som er opptatt av mote, skjønnhet og egenpleie. Min kjære sponsor som driver Novus Velvære på Lade her i Trondheim, har en veldig fin gave å gi til dere. Nemlig et bonuskort som gir et stempel for hver behandling dere gjør, og en flott rabatt på den siste behandlingen.

 

Dette er et sponset innlegg.

En personlig hilsen fra selveste Patricia på Novus Velvære:

 

Kjære kunde.
Du kan fra og med neste uke hente ditt bonuskort i salongen. Kortet er personlig, og vil i oktober gi 2 stempler som en startbonus for EN behandling. Se vår facebookside for mer info. Ønsker deg en fin dag. Mvh Patricia/ Novus Velvære

 

Legg merke til rosa sløyfene jeg har fått som er et symbol på medmenneskelighet nå i oktober.

 

Instagram konkurranse hos meg, @randiae:

1. Finn bildet av neglene mine med den rosa sløyfen som dere ser i dette innlegget.

2. Tag venner, og du får et gratis stempel.

3. Dette vil føre til at du som tagger venner, får de fordelene som dette bonuskortet gir.

4. Kortet hentes hos Novus Velvære (Harald Hårfagres gate 9).

 

Lykke til.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #sti#Helse #velvære #akrylnegler

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg