Jeg skal med Hollywoodtreneren gjøre Norge til verdens sunneste nasjon.

I løpet av dagen i dag kan du se et interessant innlegg om #Teamcornelis på Hollywoodtreneren, Cornelis Elander sin blogg. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg, er jeg en del av teamet, noe jeg synes er veldig interessant og gøy. Det krever ganske mye, nei faktisk forferdelig mye. Men jeg synes det er morsomt å tøye litt grenser og jobbe utenfor komfortsonen. Og det på godt og vondt – så klart.

 

 

Målet nå er å være med Hollywoodtreneren å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon. Les mer på www.elander.blogg.no.

 

Ha en strålende dag videre, og ikke minst ei god helg.

 

#cornelis #corneliselander #hollywoodtreneren #hollywood #fit #fitness #trening #styrke#styrketrening #Motivasjon #Foto #bilder #Inspirasjon #Norge

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg