Hjemlengsel allerede.

Så langt har jeg bare all grunn til å smile. Jeg har vært hjemme hos pappa på besøk siden fredagskvelden. og i helgen har jeg hatt så utrolig stor glede av å prate med folk jeg ikke har sett på hundre år. I går var det fest på øya, som er den fineste festen i året. Da samles vi som er ifra Mausund for å spise sjømat som reker, kamskjell, krabbe og laks. Også er det livemusikk med god stemning etterpå.

 

Det er årets fest, i mine øyne. Det er noe eget og noe personlig. Og det er slike øyeblikk jeg setter så enormt stor pris på. Nå vet jeg faktisk ikke om jeg skal hjem før jul, eller om jeg i det hele tatt skal være hjem i jula. Så det var godt jeg fikk reist hjem en tur nå.

 

 

Jeg kjenner jeg får hjemmelengsel bare ved tanken på å reise herfra. 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg