Back in T town.

Plutselig var jeg tilbake i Trondheim by igjen. Jeg sov skikkelig dårlig i natt, og gruet meg i grunn skikkelig til dagen her. Jeg skulle starte med å sitte på en buss i over tre timer, for så å komme meg hjem til leiligheten å pakke ut. Så på jobb fra klokken ett til klokken åtte i kveld. Det er ganske kjipt å ha sovet lite med en sånn dag i vente. Men, det går overraskende bra så langt.

 

 

Jeg vurderte å stikke å trene når jeg kom til Trondheim, men jeg kom fram til at jeg kom bare til å stresse unødvendig, så da la jeg vekk den tanken. Denne uka er litt hektisk med tanke på trening da turnusen min på jobb er slik at det ikke er så mye tid hverken før eller etter jobb. I så fall de første dagene av uken her. Pluss at jeg har prøve i norsk muntlig med tema som norrønt nå på onsdag. Så det er spørs om jeg må legge treningen litt til siden frem til da.

 

Nå har jeg fått i meg litt frokost, så nå er det bare å få kjøpt litt frukt, så er jeg klar for jobb. Ønsker dere alle en fin mandag og en strålende uke.

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg