Finner du noe feil? Ikke jeg heller.

 
Man finner som oftest feil dersom man leter etter feil. Det er mandag, og ukas mellommåltider og tilbehør er i boks. Pluss en liten sjokolade som jeg fikk skikkelig lyst på. Jeg kjøpte jo frukt som helt sikkert ville hjulpet meg med tanke på søtsuget, men i kveld følte jeg for en bit av bounty. Det er jo tre biter i denne oakken, så jeg koset meg med en bit etter å ha vært flink å skiftet til vinterdekk på sykkelen min. Jeg skal ikke ta hele æren, da jeg fikk god hjelp av en kjempe hyggelig nabo. Jeg gjorde minst av oss to, men jeg lærte mye. Så det var veldig kjekt.

 

BLrJc93DqJT

 

 

Men, tilbake til min handling for uka. Det er ikke å så farlig å skeie ut på en mandag. Jeg har alt for mange ganger gitt meg selv dårlig samvittighet for å være svak. Nei, ikke svak. Men, dårlig samvittighet over å ha falt for en fristelse som jeg innerst inne kunne ha tenkt meg å greid meg uten. 

 

Så mandag eller ei, bounty eller ei. Alt med måte, og det med god samvittighet.

 

#side2 #blogg #helse #Motivasjon #inspirasjon #instagram #randiae #sjokolade #Høst #Oktober #matblogg #protein #næring #sunn

-Randi Annette-

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg