Nytt hår, men ingen pannelugg..

I går fikk jeg være litt kunde når jeg var på jobb, da jeg innså at jeg ikke har sjanse å få farget håret mitt før langt uti november. Så da var gårsdagen perfekt for en fornyelse. Det ble ikke gjort de store forandringene, men selv ser jeg det godt. Jeg farget bunnfargen min litt mørkere, og la inn en god del mørke striper. Så nå er helheten dypere, men fortsatt et fint fargespill med kontraster. Også var det den panneluggen jeg var ute etter da. Den ble ikke klippet i går, så vi får se da, om det blir pannelugg i de nærmeste dagene.

 

Noen ganger er det så godt med forandring. Spesielt når jeg er lei av det jeg allerede har, så er det godt å fornye seg litt. Det å klippe fire cm mer enn jeg har brukt tidligere kan være nok. Eller en annen bunnfarge. Det er lite som skal til, og det passer meg utmerket. Nå som det er høst, er jo pannelugg og en dypere farge veldig kjekt synes jeg. Det må ikke være dyp brun, men en kobbertone eller blå, kan også være fint. Det er nesten bare fantasien som kan stoppe oss, med mindre du har et hår som knekker av bare du stirrer hardt nok på det da.

 

Nå er det på tide å jobbe med håret på flotte og herlige kunder. Jeg gleder meg. Ønsker dere alle en toppers dag.

 

#hår #frisyre #mote #pannelugg #Lugg #fashion #trondheim #frisør #hairstyle #hair #forandring#inspirasjon #Motivasjon

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg