Så jævlig D I G G !

Jeg hadde det så ubeskrivelig godt i uken som gikk. Kjæresten min var endelig hjemme på visitt, og jeg hadde mine ledige øyeblikk fra studiene så jeg fikk brukt tiden min godt i hans selskap. I går reiste han på jobb igjen, og jeg dro på jobb for noen timer.

 

Senere på kvelden, fikk jeg besøk av ei god venninne. Vi snakket sammen i flere timer. Ja, om alt ifra små ting, til de større. Om det som er flaut og det som er mindre flaut. Ja, faktisk om alt mulig. Det er så digg å ha en venn man kan prate med om det aller meste, uten at det blir dumt, rart og flaut. En sånn venn trenger vi vel alle sammen. VI har faktisk lagt en plan, eller opp til flere faktisk. Vår egen to do-liste. Så den ser jeg fram til å begynne med.

 

 

Selv om jeg har veldig dårlig samvittighet over å være skikkelig dårlig på å dra vekk på besøk i de travle dagene som jeg har, så er jeg veldig glad for at vennene mine forstår det, og at de tar seg tid til å komme til meg. Det er såvidt at jeg har tid til meg selv. Det vil si, det å ligge på sofaen og bare være alene. Det å gjøre ingen verdens ting. Men, det skal sies at jeg i denne uken som gikk, gjorde lite skolearbeid fordi jeg lå såpass bra an, men nå er det en ny uke med nok en stor oppgave, så da er det på’n igjen.

 

Det er godt ukene er varierte. Noen uker krever mer enn andre, og sånn kommer det til å bli ganske lenge framover også. Nå nærmer vi oss en tid der det er mye som skjer. Det er fester, julebord og bursdager. Selv har jeg bursdag 22 november, og den skal jeg ferie i slutten av november.

 

De festene jeg nå har vært på, og skal på, blir jeg den kjipe som kanskje ikke blir med ute på byen, da jeg er nødt til å være opplagt dagene etter på grunn av studiene. Ja, jeg har blitt så gammel at jeg er dårlig i tre dager etter en fest jeg. Og da ikke nødvendigvis med mye alkohol innabords. Jeg vil ikke si at fire til fem øl er mye å drikke fra klokken 19.00 – 02.00. Kroppen min tåler det ikke, rett og slett. Avholdsmenneske to be. Neida. Men, det er ikke gøy å feste når man er dårlig ei halv uke etterpå. Det er vel ganske forståelig, eller?!

 

 

#fest #Bursdag #november #venner #familie #foto #bildet #pose #hår #trend #alkohol #kropp #Helse #høst

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg