Quitter.

 

Jeg sier at jeg ikke er en såkalt quitter. Men, det til en viss grad. Det å fullføre noe jeg har begynt på er noe jeg jobber med å kan stå for, men når det kommer til det å være pliktoppfyllende på alle arenaer, kan det fort bli litt vanskeligere. 

 

 

Jeg booket time for å være med på trening i kveld, men den avlyste jeg en time før den skulle starte. Jeg ser at jeg ikke kan ta meg tid til det i kveld, og vet dere hva? Det føles bare utrolig godt ut, og helt riktig. Noen ganger kommer viktigere ting i veien, og andre ganger så vil man bare ikke. I mitt tilfelle, så har jeg rett og slett ikke tid. Det går fort 1,5 time, og det har ikke tid til å avse på trening i dag. En ærlig sak det.

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

Jeg ville med dette innlegget fortelle dere at dere er ikke noe dårligere enn noen andre dersom dere endrer på planene deres. Det er ikke farlig å stresse ned eller droppe ut. Uavhengig om det har med jobb eller trening å gjøre. Det viktigste tror jeg er å kjenne på hva som gir energi, og hva som tar energi

 

Stress har for meg tatt mye av min energi, og jeg har kvittet meg med de faktorene som spilte en stor rolle for at jeg stresset mer enn hva jeg hadde godt av. Og resultatet er at jeg har det mye bedre nå enn på lenge. Hvor fantastisk er ikke det?! For tro meg når jeg sier dette. Det er de minste tingene du ikke trodde var en stressfaktor som faktisk kan være det.

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Christine N: Det har du helt rett i . Og jeg angrer ikke. Jeg er jo veldig glad i trening da det er min største hobby. Men, igjen så kommer det viktigere ting som er mindre gøy som må prioriteres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg