Wake up call og fotoshoot.

Enten så er jeg i en god flyt, eller så prøver jeg virkelig å lure meg selv. Jeg sitter nå en men langsvars (2-5 sider), og en kortsvarsoppgave (250 ord), i norsk. Rettere sagt, nynorsk. Og det verste av alt er at jeg begynner å like det. Det å skrive nynorsk er kanskje ikke så ille, men nå skal det sies at jeg har ikke en ordliste jeg stoler 110% på, fordi word-programmet oppfører seg litt som det selv vil. Men, såvidt jeg vet, så er jeg ikke helt grønn når det kommer til norsk sidemål.

 

I alle år har jeg stilt meg selv det spørsmålet. Hva skal vi med nynorsk?

 

Det spørsmålet står jeg fortsatt ved.

 

Jeg lærer mye i disse dager. Ikke minst om meg selv. Det å si nei til noe jeg heller vil, som å være med venner eller dra på trening er det verste jeg gjør. Men, nå er det noe annet som er litt viktigere i visse perioder. Slik som nå når studiene tar mye tid. Men, i kveld skal jeg ta en liten pause på to timer, for da skal jeg på fotoshoot like ved der jeg bor. Det er en fotoshoot jeg både gleder meg til, men også gruer meg forferdelig mye til. For denne shooten er spesiell.

 

Ønsker dere alle en super dag. 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg