Fra maskefest til Gatsby.

 

Det er ikke så rent lite som skjer i helgene. Og det med tanke på helgene som har vært, og de som kommer. Sist helg var det maksefest, og i går var jeg i bursdag til ei venninne, der temaet var Gatsby. Det er en type stil ifra 20-talllet der krøller og hånd i håret er tingen . Jeg hadde ikke tid til å ta et eneste bildet av meg selv, så jeg filmet heller når jeg sminket meg.

 

 

 

Jeg hadde en sort kjole som jeg kjøpte for sikkert ni år siden. Håret ble krøllet og leppene røde. Og da var jeg klar for Gatsbyfest.

 

 

Sminkevideoen min ligger på instagram, @randiae.

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg