Å sveve på en rosa sky.

Hvem drømmer vel ikke om å sveve på en rosa sky. Uttrykket gir en følelse av det å ha det fantastisk og det å sveve av glede. Det er i så fall min tolkning av det å sveve på en rosa sky. Tidligere i dag skrev jeg et åpent, men et sårt innlegg, og jeg slet med å holde igjen tårene over de hyggelige kommentarene ifra dere lesere. Det er folk jeg minst hadde ventet å høre ifra, som faktisk tok kontakt. Til dere vil jeg si tusen takk.

 

 

Å sveve på en rosa sky.

 

Et enormt messy bildet, med masse støy i bakgrunnen. Det passet kanskje godt når jeg holder for ørene på bildet. 

 

Litt humor må til. Jeg er jo stort sett ei jente med godt humør. Håper dere har en fin kveld. Ta vare på hverandre.
 

 

.-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg