Fridag og morgenstrekk.

I dag er jeg så heldig å ha fri ifra jobb, og dagen her skal jeg virkelig nyte. Kjæresten min er hjemme i to dager, så det å ha fri den siste dagen han er her, er helt perfekt. Helt fri blir jo så klart ikke, da studiene må jobbes med. De krever bare mer og mer.

 

Inneholder sponsede lenker.


Fotograf Silje Bullgård

 

Jeg er så stiv og støl etter gårsdagens Tabata, at jeg finner ikke ord. Jeg setter i et nødskrik så fort jeg skal sette meg ned i sofaen, eller om noe kommer borti lårene mine. Hva som gjorde det, vet jeg ikke. Stiv og støl er jeg i så fall. Men jeg trente så hardt at jeg nesten besvimte og kastet opp på slutten. Skikkelig ubehagelig. Men, jeg koblet av hodet og lot kroppen jobbe, Om det var lurt, skal jeg ikke påstå. Men, man drar ikke på Tabata og får det behagelig. Så enkelt er det ikke.

 

Det skal sies at jeg kjente at formen ikke var helt tipp på topp, så jeg kunne ha greid meg med egentrening med frivekter, og ikke nødvendigvis en time med blodslit med høy puls.Men,når jeg kjente at formen ikke har var 100% bra, var det for sent av avbestille. Så da bestemte jeg meg for å være med, men å ta det rolig.

 

Rolig liksom. Hvem er det jeg prøver å lure?!

 

 

Over til noe langt mer hyggelig.

Dersom du er på utkikk etter nye treningsklær, så er det bare å besøke Brazfit sin nettside. Bruker du min rabattkode, randiae15, får du 15% avslag på hele butikken. Husk fri frakt. Gå rett til nettbutikken via denne linken her.

 

Ønsker dere alle en super fin dag.

 

 

 

#Julegaver #treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #gave #Trondheim #trening #styrketrening#fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg