Saksa på hylla – jeg har fridag.

I dag har jeg hatt fri, og det betyr null klipping og arbeid. Det har vært en dag jeg har satt enormt stor pris på. Jeg kjenner jeg gleder meg til å dra på jobb i morgen, men jeg skal være såpass ærlig å si at en fridag inni mellom er kjempe godt.

 

Jeg startet dagen med litt lekser og dro deretter på trening. Ellers har jeg laget hjemmelagd pizza med kjæresten min, og sett en episode av The Blacklist som vi pleier å se når vi møtes. Har dere sett den serien? Jeg liker den kjempe godt.

 

 

 

I kveld avsluttet vi med å støvsuge og gjøre det litt rent og pent rundt oss. Om litt blir det å se en film og bare slappe av resten av kvelden.

 

Hva gjør du i kveld da?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg