Tips til å komme seg opp av senga, og rabattkode.

 

Jeg håper dere har hatt en strålende dag så langt. Jeg har fått gjort unna massevis allerede, selv om klokken er rett over 11.00. Jeg var på gruppetime på 3t-Ilsvika klokken 06.30, og jeg har fått skrevet litt på langsvarsoppgaven min. Og jeg har også begynt på kortsvarsoppgaven, der jeg nå mangler ca 60 ord, så det er lovende. Her snakker vi disiplin. I kveld skal jeg ute å spise etter jobb, så jeg er ikke hjem før nærmere 22.00, og da er de alt for sent å sitte med lekser.

 

Inneholder sponsede lenker.

Det har utrolig nok blitt veldig enkelt å stå opp tidlig for å trene, så hvis du synes det er tungt nok å stå opp uansett hvor mange klokken er, så kan jeg komme med et godt tips. Starter du dagen med noe du gleder deg over, så blir det lettere. For meg kan en god start på dagen være en god frokost, en treningsøkt, eller det å blogge. Eller det kan være å hoppe i et super flott treningstøy som gir deg energi og lyst til å trene.

 

Brazfit som er min sponsor har masse fint å tilby, så dersom det er ritkige treningsklær som skal til, så sjekk ut nettsiden på denne linken. Kode randiae15 gir deg 15% avslag. Gratis frakt er det også. 

 

 

Ha en fantastisk dag kjære lesere. Jeg er i så fall klar for dagens gjøremål.

 

 

 

#Julegaver #treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #gave #Trondheim #trening #styrketrening #fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg