En god natt.

Det har vært en skikkelig travel dag fra klokka 05.30 og til nå. Jeg trente en times tid fra klokken seks, og var på jobb til halv ni i kveld. Litt overtid med store fargeprosjekter (som er super morsomt), så nå er jeg rimelig klar for å legge meg. Jeg er skikkelig trøtt og sliten, da det har gått i ett i hele dag.

 

 

 

I morgen skal jeg på jobb og etterpå skal jeg på julebord. Dagen vil ikke bli noe mer rolig i morgen heller. Men, det er morsomt at det skjer litt.

 

Dette ble tidenes korteste innlegg, men jeg ville bare stikke innom for å ønske dere alle en god natt.

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg