Deilig mandag og bursdag i vente.

Da er den deilige mandagen her igjen, og det sier jeg ikke med en ironisk undertone, men jeg mener det helt oppriktig. Mandag er en dag jeg liker fordi den er perfekt til å gjøre uken som er i vente bedre enn den forrige. Om det skulle være behov for å overgå den uken som har vært. Selv hadde jeg en flott uke, men denne uken er langt mer spesiell enn den som var.

 

I morgen har jeg bursdag og jeg er ei jente som ELSKER å feire bursdag. Jeg har ikke de store planene i morgen, men har man bursdag, så må den markeres litt. Så jeg får se hva jeg finner ut. Og til helgen skal jeg fylle leiligheten min med omtrent 17 stykker, så her blir det fullt.

 

 

Jeg er skikkelig barnslig når det kommer til bursdag, fordi jeg er rett og slett som et lite barn. Smiler fra øre til øre, sier gjerne med et stort smil, “jeg har bursdag i dag jeg”, for å  snike til meg noe som dette: Åh, gratulerer med dagen.

 

Ja, så voksen blir jeg aldri når det kommer til bursdag. Mamma og pappa, og da spesielt sistnevnte, har gjort en god jobb når det kommer til å feire bursdager. Det må jo være noe minner fra barndommen som gjør at bursdag betyr så enormt mye for meg. I så fall liker jeg å tro det.

 

Håper dere får en minst like fin mandag som meg.

 

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen i morgen! Håper du får en fin feiring. <3 Har selv bursdag til Søndag igjen og tenker selv å ikke gjøre noe stort ut av det. Hehe 🙂 Håper du får en fin Mandag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg