Morgentrening og gode rabatter.

Jeg trente i dag klokken 06.00 og jeg kjenner det blir lettere og lettere å stå opp. Det er magisk når det å komme seg opp av sengen går som en lek. Men, jeg kjenner i skrivende stund at jeg er litt trøtt. Men, det skulle bare mangle da jeg ligger i en kjempe digg sofa.

 

I dag så møtte jeg på en del utfordringer når det kommer til treningsøvelser. Det var mye nytt for min del, men jeg greide å henge på. Det er så morsomt å teste ut nye øvelser, og ikke minst utfordre kroppen. Kroppen har bare godt av å lære seg noe nytt.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Nå blir det vel den fjerde og siste treningsøkten for denne uken i morgen, så blir det fridag på søndag.

 

Ellers vil jeg minne dere på at dere kan gjøre gode kupp med tanke på treningsklær, der dere får 50%-70%. Dere kan bruke min rabattkode, randiae15 som gir ytterligere 15% på kjøpene. Fri frakt, og kjapp levering. Gå rett til nettsiden ved å klikke her.

 

Håper dere gjør gode kupp i dag, og at dere får en fin helg

 

 

 

#blackfriday #tilbud #rabatt #sporty #treningsklær #trening #Helse #sporty #gym #fitness #fit #Brazfit#inspirasjon #treningsblogg #sponset

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg