Klar for å feire bursdagen min.

Endelig var dagen her. Jeg er så barnslig så jeg gleder meg til bursdagen min lenge før den kommer. Jeg ble 28 år på tirsdag, men den blir feiret med gode venner i kveld. Dagen i dag har gått i ett fra vi stod opp og til nå. Jeg sov lenge i dag, og det var skikkelig godt. Vanligvis står jeg opp mellom halv seks og syv, så i dag sov jeg til jeg våknet. Skikkelig godt.

 

Nå er leiligheten litt ommøblert så det blir plass til 16 stykker her inne. Så fult har det aldri vært før.

 

Håret er krøllet, men hverken de riktige klærne eller sminken er på. Her går jeg i ei rød t-shorte og en grå shorts. Og krøllete hår da. Ei venninne har tilbydd seg å sminke meg, så da skal hun få lov til det. Tenkte det var greit å spise ferdig før jeg begynte med å kle på meg de klærne jeg skal ha på, så da får jeg se skikkelig fin ut med dette, før jeg blir veldig fin med det jeg faktisk skal ha på..

 

Håper dere får en fin kveld, og at helgen har vært fin så langt.

 

Her blir det fest.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg