Makan hønsehue.

Jeg blir forvirret av å ha fri ifra jobb på en ukedag. Jeg har hatt søndagsfølelse i hele dag, og det ser ikke ut til at den følelsen forsvinner med det første heller. Jeg har brukt dagen på tre ting, og det er å slappe av, trene og gjøre lekser. Nå har jeg jobbet med norskfaget i tre timer, så nå skal jeg ta meg en tur på besøk til ei venninne. Avkobling med god samvittighet på en søndag… Mandag.

 

 

Makan til hønsehue. Jeg er ikke egnet til å ha fri jeg. Men, jeg skal ikke klage da, for det er jo utrolig godt med fri inni mellom. Det er bare så utrolig kjedelig å blande disse dagene. Det blir en kort uke da, det er sikkert. 

 

Nå skal hønsehue ta seg en tur ut for å dra på besøk. Kanskje frisk luft hjelper på?!

 

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg