Nå vil jeg gjerne ha hjelp.

Da er det like før 1 desember er her, og jeg kommer i år, som i fjor til å kjøre på med kjekke tips, rabatter og lignende på bloggen i form av en julekalender. Det vil ikke minst komme sunne og gode oppskrifter. Kalenderen er åpen for enda flere tips, så derfor spør jeg nå dere.

 

Hva ønsker dere at jeg skal ha med i årets kalender?

 

 

 

Legg igjen en kommentar, så kan det være jeg henter din inspirasjon. 

 

Ha en fantastisk kveld videre.

 

 

Trening #Fitness #Helse #Blogg #mote #Motivasjon #Inspirasjon #Kalender #Julekalender #Jul #fit  #Treningsblogg #Helse #Styrketrening #foto

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg