Kalenderluke nr 1. Tips til et sunt mellommåltid.

Denne spiser jeg oftest til frokost, men i og med at den er porsjonert i poser, er den genial å ta med seg på jobb, skole og reise. Jeg har alltid med meg NOKA musli når jeg er på reise, og spesielt når jeg reiser til varmere strøk. Denne skal blandes ut med 1dl melk, men jeg har også prøvd den med yoghurt. Så mine mellommåltider når jeg er på reise er ofte NOKA musli med ulike typer yoghurt.

 

Sponset innlegg,

 

Esken inneholder 7 måltider, og den kan dere kjøpe på ulike helsekostbutikker og Vita.

 

 

Mellommåltider er gull verdt, og det jeg setter veldig høyt når det kommer til mellommåltid, er at det skal være raskt og enkelt. Og er det sunt så skårer det veldig høyt hos meg.

 

Har du mange mellommåltider iløpet av en dag? Prøv NOKA musli dersom du vil ha litt variasjon i din kost.

 

 

#noka #Musli #Nokadietten #diett #trening #muskelmasse #student #inspirasjon #oppskrift #tips i#jul #motivasjon #blogg #Trondheim #motivasjon #Julekalender #desember

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg