Kalenderluke nr 2. Hårreisende tips.

De fleste av oss har hørt at strikk uten metall er bra. Og ikke minst de nyere gummistrikkene med en slags gammel telefonledning. I så fall hører jeg den beskrivelsen svært ofte.

 

 


 

 

Jeg bruker så og si alltid disse strikkene, da jeg trener en del. Da må håret opp i en hestehale, og i og med at jeg trener såpass mye som jeg gjør, så er dette avgjørende for mitt hår. Med mye hestehale blir det litt skade på håret på sikt. Så nå har jeg et triks som jeg gjerne vil dele med dere som jeg så på en video en tid tilbake.

 

 

Her ser dere stor forskjell på hvilket strikk som jeg hadde i håret i dag på trening. Nemlig det til venstre. Veldig stort og lite egnet.

 

Jeg hadde i veldig varmt vann fra springen i en skål, og la strikket oppi.

 

 

.

 

Med vann som er kokende varmt skjer det veldig fort, men dersom man har ti minutter, så kan man ta varmt vann fra springen.

 

 

 

 

Genialt, synes jeg. Kanskje du har sette dette før på en video du også? Uansett, kjekt å vite. Det er bare å dele innlegget mitt til en som kunne trenge det. Ønsker dere alle en fantastisk dag.

 

 

#triks #hår #Mote #fashion  #trening #inspirasjon #oppskrift #tips i#jul #motivasjon #blogg #Trondheim #motivasjon #Julekalender #desember

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg