Å spise med øynene, og få svi for det etterpå.

Det er så kjipt, men kroppen her liker liksom ikke det som er usunt. Jeg reagerer ikke på alt så klart, men alkohol for eksempel er noe kroppen min ikke takler så bra.

 

Og nå i disse juletider, så har det også blitt en del pepperkaker. Det tåler den i så fall ikke. Oppblåst og magesmerter. Så dette blir nok en jul uten pepperkaker. Eller, hvem er det jeg prøver å lure?! Jeg må i så fall nøye meg med et par, men det vet jeg at jeg ikke greier å forholde meg til. Mye pepperkaker, eller ingen.

 

Bildet her er av meg i forbindelse med bursdagen min i fjor da jeg bakte kake.

 

Jeg er jo så utrolig glad i småkaker, brødmat og smågodt. Så jeg får vel bare prøve å spise mindre med øynene, og spise mer med magen. Kveldens visdomsord.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg