Days like this.

 

Jeg må bare vise dere noe av det jeg fikk i bursdagsgave for en uke siden. Her ser dere skjerf og lue i en nydelig blåfarge. Dette fikk jeg av søsteren min som driver klesbutikken, “Days like this” , som befinner seg på Sirkus Shopping her i Trondheim. Jeg ble utrolig fornøyd, og fargen er helt magisk.

 

 

 

Jeg er den typiske henta som ikke kler hodeplagg, men denne lua følte jeg satt som et skudd. Om jeg kan si det om en lue da. Skjerfet er mykt og godt, og luen sitter godt. Da kan vinteren bare komme. Jeg er klar.

 

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: Her

 

 

#Dayslikethis #Klær #Mote #stil #Hår #Treng #Inspirasjon #Sirkusshopping #sirkus #Trondheim #Jul #desember #Julegave #Bursdagsgave #fashion

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg