Kalenderluke nr 3. Sminketips for fyldigere lepper.

Det er lørdag og her kommer det et lite sminketips. Selv har jeg aldri brukt så mye sminke, men til fest kan jeg bruke litt ekstra. Til hverdags blir det en enkel makeup, og jeg har nesten hver dag en leppestift på leppene. Da går det i alt ifra lys rosa og rød, til bruntoner. Det jeg nå har begynt med som jeg ikke har brukt før, er lipliner. Jeg tenkte ikke at jeg kom til å se så stor forskjell eller at det var nødvendig. Helt til jeg prøvde det i høst.

 

 

Lepper og generelt utseende er veldig i tiden. Men, man trenger ikke å legge seg under kniven, nødvendigvis, for å få fine lepper. Det kan bli fine resultater ved å gjøre det også så klart, men personlig så ønsker ikke jeg å ta det steget.

 

 

Selv har jeg ikke noe fine lepper, da overleppen min er veldig skjev. Så da kan jeg bruke en lipliner for å få et jevnere resultat. Jeg synes også at overleppen er mye større enn underleppen, så sånn sett er det også fint å bruke lipliner.

 

I og med at overleppen er litt skjev, lager jeg et kryss med liplineren midten på overleppen, og former den mer jevn.

 

Nå plager det ikke meg så alt for mye at leppene mine er som de er, for da ville jeg nok ha gjort noe med det som hadde gitt et varig resultat. Men, så viktig er det ikke for meg. Det er greit å kunne litt triks som er ganske uskyldige. Oftest blir det kun leppestift, men til fest blir det litt mer markert med lipliner. Selv har kun en lipliner som er mørkebrun, som jeg har kjøpt på MAC. Bruker du lipliner selv kanskje?

 

 

#lipliner #Makeup #sminke #Mote #trend #fashion #trondheim #mac #Macsminke #helg #Lørdag #Julebord #Jul #desember #inspirasjon #Kalender #Julekalender

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg