Kalenderluke nr 8. Spar penger med mitt tips.

Alt for mange kaster mat som har gått ut på dato, og dette er gjerne fordi man ikke planlegger. Man kjøper noe nå og da, noe som kan føre til at man glemmer hva man faktisk har i kjøleskapet. Dette har skjedd meg mange ganger, men jeg har blitt flinkere etter at jeg begynte å planlegge bedre. Jeg liker å handle inn på mandager, men det er klart dagen jeg handler inn maten på kan variere. Med en plan, så blir det mye enklere å spise sunt også.

 

 

 

Matvarene på bildet vise mine mellommåltider, så det er ikke de store middagene å se. Men, det kommer i et annet innlegg. Med noen av ingrediensene over, kan dere lage et deilig og friskt mellommåltid.

 

Ingredienser

1 boks skyr yoghurt eller yoplait

3 Ss  mager cottage cheese

Frukt etter eget ønske

Kanel (kan sløyfes)

 

Slik gjør du

Bland yoghurten og cottage cheese i en skål. Legg frukten oppå, og dryss eventuelt litt kanel på toppen. Nyt.

 

 

 

#frokost #tips #mat #sunn #skyr #yoghurt #helse #Fitness #frukt #kanel #matblogg #Blogg #Trondheim #blåbær #tine #cottagecheese #Julekalender

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg