Kalenderluke nr. 9. Vinn gavekort hos Sjakk Matt frisør.

Nå kan du vinne et gavekort hos oss på Sjakk Matt Solsiden til en verdi til 575 kroner. Vinneren trekkes lille julaften, og det eneste du trenger å gjøre er følgende:

* Følg Sjakk Matt Solsiden på facebook (link her) 

* Følg meg på instagram , @randiae  

* Kommenter hvorfor du fortjener å vinne

 

Dere må kommentere hvorfor dere ønsker å vinne dette gavekortet via dette blogginnlegget, eller på instagramkontoen min, der dere skriver en kommentar. Dere finner bildet nedenfor på min instagramkonto, så det er bare å skrive hvorfor akkurat du fortjener å vinne dette gavekortet.

 

Sponset innlegg.

 

Gavekortet kan brukes til alt ifra produkter, farging av vipper og bryn, hårklipp, hodebunnsmassasje, til hull i ørene.

 

 

Gavekortet varer i ett år, og må hentes på Sjakk Matt Solsiden. Vinneren vil bli kontaktet 23/12-2016.

 

 

 

Del gjerne innlegget med noen som fortjener det. Ønsker dere ellers en fantastisk fin dag, og ei riktig god helg.

#Konkurranse #jul #gavekort #Hår #solsiden #trondheim #frisør #kalender #Julekalender #fashion #Mote #stil #inspirasjon #Motivasjon #Desember #fredag

-Randi Annette-
 

11 kommentarer
    1. Har likt siden til Sjakk Matt frisør og følger nå deg også på Instagram 🙂
      Jeg ønsker absolutt alle lykke til, dette er veldig fin premie nå til juletiden! Og er sikker på at mange ønsker seg dette. Jeg føler ikke jeg fortjener det mer enn noen andre, på noen som helst måte. Men om jeg skal ha en grunn, må det være det at jeg rett og slett ikke har råd. Jeg har ikke råd til frisørtimer eller unne meg noe, utenom de gangene jeg får noe ekstra fra noen eller noe. Nå har jeg heller ikke nok lesere til at jeg får slike samarbeid, så ville mer enn alt ønsket meg en skikkelig juleklipp til jul! I alle fall to år siden sist.
      God jul <3

    2. Likt og følgt. 🙂
      For en fantastisk premie! Jeg trenger virkelig en hårklipp, alt for lenge siden sist, og så dyrt som det er rundt omkring er det dessverre ikke noe jeg bruker å ta meg råd til på studentbudsjett…
      Håper at jeg kan være heldig her, har gått og drømt om å klippe håret i flere måneder, hehe. Uansett hvem som vinner vil dette være en premie som virkelig lyser opp dagen til noen, så takk Randi Annette for en så flott konkurranse!

    3. Hvorfor jeg fortjener å vinne…..hmmmm…kunne ha ramsa opp masse her men det enkle er jo ofte det beste….så må være at jeg synes det er helt ok å vinne når jeg deltar i konkurranser😉 Er kunde hos dere så en evt premie vil garantert bli benyttet😊 God helg 😊

    4. Har likt og følgt 🙂
      Jeg vil gjerne vinne premien fordi jeg tror dette ville vært en perfekt julegave til mamma!
      Har ikke råd til å kjøpe noe sånt til henne selv (som student), men jeg synes hun virkelig fortjener det. Dette er en luksus hun sjeldent tar seg råd til, og det ville vært så fantastisk å gi henne en slik gave til jul!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg