Kalenderluke nr 15. Skjønnhetstips og trekning av et gavekort.

Denne tiden av året er håret desto viktigere for mange av oss. Det er mye selskaper, julebord og festligheter, så nå er det viktig med et glansfullt og sunt hår. Jeg har i dagens kalenderluke lyst til å vise dere noen flotte produkter ifra JOICO, som inneholder masse pleie som håret trenger i denne kalde og tørre luften. Julegavene du trenger til ditt hår finner du hos Sjakk Matt Solsiden.

 

Sponset innlegg,

 

 

Moisture Recovery er kjempe gode hårprodukter som etterlater håret mykt, godt og mindre statisk. Gaveesker med sjampo og balsam som har gjennombyggende egenskaper, som er spesielt godt egnet for farget hår, er også å finne hos oss.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellers vil jeg minne på dere en konkurranse jeg har gående her på bloggen.
Nå kan du vinne et gavekort hos oss på Sjakk Matt Solsiden til en verdi til 575 kroner. Vinneren trekkes lille julaften, og det eneste du trenger å gjøre er følgende:

* Følg Sjakk Matt Solsiden på facebook (link her) 

* Følg meg på instagram , @randiae  

* Kommenter hvorfor du fortjener å vinne

 

Dere må kommentere hvorfor dere ønsker å vinne dette gavekortet via dette blogginnlegget, eller på instagramkontoen min, der dere skriver en kommentar. Dere finner bildet nedenfor på min instagramkonto, så det er bare å skrive hvorfor akkurat du fortjener å vinne dette gavekortet.

 

 

Gavekortet varer i ett år, og må hentes på Sjakk Matt Solsiden. Vinneren vil bli kontaktet 23/12-2016

 

#Konkurranse #jul #gavekort #Hår #solsiden #trondheim #frisør #kalender #Julekalender #fashion#Mote #stil #inspirasjon #Motivasjon #Desember

-Randi Annette-
 

8 kommentarer
    1. lisebrevik: Så bra 🙂 Har du kommentert hvorfor du ønsker å vinne? 🙂 Enten her på bloggen på dette innlegget, eller på min Instagram 🙂 Ønsker deg lykke til og en fin dag 🙂 🙂

    2. Fordi dere er gode frisører, jeg bruker bare Sjakk Matt og dere fortjener en god gulrotkake 😉

    3. Vinner jeg gavekortet skal det benyttes til en etterlengtet klipp 😄 Med ei datter på 1år blir ikke velvær prioritert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg