Kalenderluke nr 18. Sunn hjemmelagd julebrus.

Dere må ikke slakte meg fordi jeg nå kommer med en sunn oppskrift på julebrus. Selv jeg drikker julebrus og spiser pepperkaker denne julen. I fjor på denne tiden kunne jeg ikke det da jeg var med i et prosjekt med en som går under navnet , Hollywoodtreneren. Men, prosjektet har ikke kommet i gang enda, og jeg må si det er helt greit også. Nå kan jeg nyte noen øl på en fest, og jeg kan spise julebakst med god samvittighet. I fjor rørte jeg nesten ikke søtsaker, nesten ikke julemat, ikke en dråpe alkohol og ikke en eneste pepperkake. Er det et prosjekt, så går jeg all in, så godt som jeg greier i så fall.

 

 

 

Så for dere som har barn som ikke tåler mye sukker, eller generelt folk som ikke liker julebrusen, dere kan godt prøve ut denne oppskriften. Jeg elsker den, rett og slett. Du trenger en FARRIS BRIS uten smak og en flaske FUN light saft med smak av fruktfest. Litt saft og resten med FARRIS.

 

 

Serverer du det i et fint glass, smaker det desto bedre. Ønsker dere alle en fin advent med lekebrus eller julebrus. 

 

#Fun #Helse #Sunn #Brus #Hjemmelagd #Oppskrift #Jul #Desember #Farris #Saft #Ingensukker #Nosugar #Blogg #Trening #Iformmedcornelis #Cornelisutfordring #Corneliselander

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg