Kalenderluke nr 22. I dag krasjer bilene i hverandre.. Få tips for å roe dere ned.

Nå er det jammen ikke lenge til julaften, og i dag er folk mer stresset enn ellers. Det er nemlig i dag folk krasjer i hverandre på parkeringsplasser fordi de er stresset, kanskje sulten og rett og slett i siste liten med julegavene. 22 desember har fått navnet den store bulkedagen. Men, 23 desember er i grunn ikke mye bedre. Jeg tror folk stresser unødvendig i disse dagene, men jeg har vært der selv. Men, jeg prøver å bli en bedre utgave av meg selv, og prøver å begynne med denne handlingene noen måneder før. Så i år var jeg nesten helt ferdig i slutten av september, da jeg var i Gdansk å shoppet.

 

 

 

Det jeg liker jeg å gjøre for å stresse ned:

* Lager meg god mat, legger vekk data og telefon

* Vasker håret og tar en god hårkur

* Lakkerer neglene og hører på rolig musikk

* Slapper av i sofaen under et pledd og da gjerne med en kopp te

* Ser TV der det ruller en tafatt serie der jeg slipper å anstrenge meg for å følge med

* Legger meg tidlig

 

Jeg har noen jeg ikke har fått tid til å møte før jul, som jeg har gaver til. Vi har blitt enige om å levere gaver etter jul. Det er snakk om to kanskje, så det er ikke krise. Bonuspakker er ikke feil det heller. Jeg skjønner det blir noe annet når det gjelder barn, da vil man gjerne ikke såre og skuffe, men er det snakk om voksne folk, så tar man det som en voksen også.

 

Spis godt og drikk masse vann før du skal ut å kjøre, så blir du mye hyggeligere å være rundt, samtidig som du slipper å være den som bulker i andre biler. I kveld håper jeg du gjør minst en av mine tips, jeg lover deg du vil sette pris på det før leggetid.

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg