Juletrening på Maxtrim og studiefri.

Det har blitt som planlagt når det har kommet til både trening og studier. Trening har det ikke blitt noe særlig av, bortsett fra første juledag da jeg var på Maxtrim her på Frøya. Studiene har jeg ikke sett noe på siden 21 desember, så jeg må innrømme at jeg er litt stresset med tanke på norskprøven som er på nyåret, og ikke minst fordypningsoppgaven min som jeg nesten ikke har startet på. Nå må jeg snart sette meg ned og komme i gang.

 

Ellers ble det jo en ganske bra økt da jeg trente styrke her om dagen, noe som er nødvendig med tanke på alt jeg har spist. Det er bra det er jul bare en gang i året. Det er jo ikke dagene her som er så krise, men hva man gjør generelt iløpet av året. Det er i så fall min påstand. Men, jeg er jo konstant mett, så jeg spiser kanskje litt mer med øynene enn hva jeg burde….

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Det er kjekt å kan trene litt på Maxtrim når jeg er på Frøya. Jeg har jo ikke det store behovet for å trene nå når jeg har fri, men det skal også sies at det var godt å røre litt på seg. Hva med deg, har du trent noe i jula?

 

Nå skal jeg om litt sjekke ut livet her på Frøya sentrum. Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg