Et avbrekk – gull verdt for min del.

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men jeg må vel starte med å si at jeg er fryktelig glad over å ha fått sovet ut hver eneste dag. Jeg har sovet til klokken ni og kvart over ti de siste dagene, og det er noe annet enn halv seks og syv som jeg er vant med. Jeg starter jo stort sett dagene mine med trening eller det å studere før jobb, så dette er rett og slett luksus. Samtidig har jeg nå lagt vekk bøkene helt i en uke, så i dag satte jeg igang med siste del av arbeidsplanen min.

 

 

 

Nå som arbeidsplanen er utført, måtte jeg sette igang med fordypningsoppgaven min der tema er oppvekst.

 

 

 

Etter to timer med jobbing, ble jeg sliten og lei, så nå ble det litt avslapping med blogging. Så får jeg starte på igjen om litt. Pauser er viktig skjønner dere. Håper dere som studerer har fått et avbrekk i julen som jeg har unnet meg. Ha en fortsatt fin dag og ikke minst en fin romjul.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Thea Mariel: Hehe. Jeg har hatt en plan om å jobbe med studier før i dag, men det har aldri blitt tid til det. Med 8-10 personer i hus er det vanskelig å sette seg ned. Men, ja, jeg har en viss kontroll 😀

    2. Har tatt en fullstendig studiefri-juleferie, men har så vidt begynt på igjen i dag med å skaffe meg en oversikt over det kommende semesteret 🙂 Men har vært godt med fri fra oppgaver og fagstofflesning 🙂
      Ønsker deg en fortsatt gledelig jul 🙂

    3. Knøttet: Det er viktig å slappe av. Jeg holder på med fordypningsoppgaven nå, men jeg tror jeg må begynne å lese på prøven jeg skal ha 6 januar også. Norsk språkhistorie og språkpolitikk……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg