Året 2016. Del 2.

Da har jeg kommet til del 2 av året som gikk, og ifra April så var det ei stresset frøken som hadde så alt for mye å tenke på. Matematikk var et arbeidsfag som krevde mye, men jeg jobbet med det så godt jeg kunne. Nervøs før prøver og skikkelig irritert til tider. Men, jeg fikk jobbet meg til en 4 i matte, noe jeg i dag er kjempe stolt over.

 

 

Ellers delte jeg en oppskrift med lune glutenfrie kjeks, som dere kan finne her.

 

Jeg måtte ta et valg, og stod på en måte i et veiskille. Jeg delte innlegget, “Jeg blir gald for alle fine kommentarer. Men, klar over en ting”. Enda den dag i dag så svir det litt, men jeg må bare innse at jeg ikke har tid til overs….

 

 

Jeg tok noen bilder jeg ble fornøyd med.

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tok også et instruktørkurs i styrke og kondisjon, så jeg kan ha timer som tabata og ukas økt blant annet.

 

 

 

 

 

 

 

Jeg deltok i en konkurranse igjennom 3T på Instagram som jeg vant. Treningsdagbok, gavekort på massasje, PT-timer, gavekort som jeg kunne gi til to venner som kunne være med meg å trene, drikkeflaske, håndkle og treningsdagbok m.m. Veldig morsomt.

 

 

Jeg delte også noen tips til hjemmetrening. Innlegget finner du her.

 

 

 

 

Et innlegg om at vi straffer oss selv. Jeg tror du kan kjenne deg igjen i dette innlegget.

 

 

Jeg var på nok en fotoshoot her, og denne gangen midt på natten. Stod opp halv to på natten, og var hjem igjen 06.30. Iskald, vel og merke. Men, morsomt var det.

 

 

 

 

 

 

Feiret 17.Mai her i Trondheim med tantebarn.

 

 

 

 

 

Og enda en fotoshoot. Denne gang var det innendørs. Noe jeg satt pris på.

 

 

 

 

Og litt stresset og syntes at matematikk var kjempe kjedelig. Forberedelse til tentamen måtte til.

 

 

Jeg var også på Frøya for å se Tour De Froya.

 

 

 

Så gøy det er å se tilbake på det som har vært. Flotte minner jeg ikke ville vært foruten.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg