2016 hadde mer å by på enn jeg trodde.

I disse dager har jeg holdt på så smått å reflektere og se litt tilbake på året som har vært. Det har jo vært en tradisjon på bloggen, og jeg har brukt å delt det opp i fire deler. Men, det har skjedd så uendelig mye, så jeg ser at det bli litt flere innlegg enn fire om året 2016. Det tyder bare på at året 2016 hadde mye å by på. Heldigvis vil jeg si at det bare har skjedd gode ting. Sett bort i fra en begravelse tidlig på januar.

 

 

Jeg synes det var svært hyggelig å se igjennom bloggen, bare for å se hva jeg faktisk har vært igjennom. Jeg lever jo i en studieboble, så det er ikke så enkelt å leve i nuet og kjenne og føle på alt som skjer. Sånn sett er bloggen god å ha.

 

Håper dere vil titte innom når dere ser jeg deler disse innleggene. Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg