Jeg er på Nettavisen. En av de som har imponert i 2016

Det var en hyggelig melding som tikket inn om at jeg er en av de 16 jentene som imponerte i året som gikk. Ifølge nettavsien Trd.by så er jeg faktisk en av de. Det er utrolig rørende og flott. Jeg synes det innlegget jeg skrev som var, gi litt mer faen, er såpass viktig at jeg blir skikkelig glad over å få litt oppmerksomhet rundt det. 

 

“Jeg synes derfor det er viktig å ha i bakhodet at det er fritt fram for alle å se hva vi skriver på en blogg. Det handler om å vise oss fra begge sider, og det handler om mengde. Det er ikke sunnere å lage en sunn kake dersom du har tenkt å spise hele kaken. Da kan du kanskje spare deg for både bry og penger og heller kjøpe et lite stykke med sjokoladekake på en kafé?”.

 

Slik lød noen av linjene jeg skrev. Jeg var en av finalistene på Kvinneguiden med mitt innlegg. Les mer om det her.


Foto: Silje Bullgård

 

Det er morsomt med litt oppmerksomhet, og jeg skal innrømme at jeg liker det. I så fall når jeg er så heldig å få så fin oppmerksomhet, om viktige ting. Bloggere kan få både og, med tanke på hyggelige og mindre hyggelige tilbakemeldinger. Men, jeg har sluppet unna med de negative, heldigvis. Jeg håper og tror at mange kjenner seg igjen i det jeg skrev i innlegget, noe jeg også tror siden jeg ble plukket ut. 

 

En fin opplevelse dette, å forlate året 2016 med å ha fått sagt mitt, fått fram mine meninger og tanker. Ja, det må jeg si.

 

 

#side2 #side3 #nettavisen #trdby #Trondheim #adressa #blogg #sosialemedier #nyttår #nyttårsaften #foto #bildet #student #2016 #2017

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Gratulerer, vel fortjent. Du har forøvrig imponert meg gjennom mange år. Sunne holdninger, yrkesstolthet, hard arbeidsinnsats både i forhold til jobb, skole og trening. Ønsker deg en super inngang på det nye året!

    2. Tonje R Nilsen: Oi, for en hyggelig tilbakemelding og kommentar 🙂 Dette tar jeg til meg. Tusen takk, og jeg vil samtidig ønske deg og dine et godt nytt år 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg