Nye bilder jeg bare må vise dere.

Jeg fikk meg en fin treningstights her om dagen som jeg bare må vise dere. Jeg må si den satt som et skudd. Er det noe som er viktig når det kommer til tights, så er det at den ikke siger eller at den er ubehageliig. Noe som kanskje sier seg selv: 

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Nettbutikken finner på på denne linken. 

 

 

Og for å se nærmere på denne tightsen, så finner du den her. Nå til 479,- , før 599,-. Men, dersom du bruker min rabattkode, randiae15, så får du ytterligere 15%, og da blir summen 407,33,- Fri frakt er det også. Enda en grunn til å elske Brazfit.

 

 

Etter jeg tok bilder i dag, så ble det en flott treningsøkt. Fokus var rumpe og mage. Jeg har begynt med noen øvelser som er geniale med tanke på rumpa, som jeg lover å komme tilbake til. 

 

Ha en super flott kveld videre <3

 

#treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #gave #Trondheim #trening #styrketrening #fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

 

6 kommentarer

Siste innlegg