Året 2016. Del 4.

Ja, det har skjedd mye i året som gikk og jeg har nå kommet til september og oktober i dette innlegget, så det ser ut til at det kommer ett innlegg til om året 2016. Starten av september var en fin opplevelse. Nemlig fotoshoot hjemme hos meg av Amanda.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

Og ny tights kom også i posten fra min sponsor, Brazfit.

 

Jeg delte også denne deilige proteinrike frokosten med dere. Direkte link til oppskriften her.

 

 

Bilder fra fotoshoot som jeg viste dere.

 

Foto: Vegar Helstrøm  Lokale: 3T-Ilsvika.

 

 

 

Treningsprogrammet som jeg utførte en dag i høst kan dere lese mer om etter bildet.

 

 

“Jeg startet med å jogge i noen minutter og gikk deretter over til å tøye før jeg begynte med styrketreningen”.

Knebøy – 4 runder og 5 reps (4 x 5)

Bulgarske utfall – Med en manual i hver hånd (3 x 8)

Skulderpress – Med manualer (3 x 6)

Sidehev – Med maualer (2 x 6)

 

 

 

Så skulle jeg og kjæresten min reise. Denne gangen ble det til flotte Gdansk. Det anbefales virkelig.

 

 

Formen min var ikke 100%, så når kjæresten min trente på gymmet som var på hotellet, jobbet jeg med studiene.

 

 

Shopping ble det også. Det anbefales å vente med å shoppe til du eventuelt skal reise til Gdansk. Flotte og store kjøpesenter. Disse kjøpte jeg på Zara.

 

 

 

 

 

 

Kjæresteparet som hadde det så fint sammen. Tid for oss selv, restaurant besøk, shopping og opplevelser.

 

 

Sjekk den kule treningstoppen. Den kan forresten kjøpes her.

 

Jeg vurderte å klippe meg pannelugg etter tre år uten………………..

 

 

Og jeg gjorde det. Ikke angret så mye på det egentlig.

 

 

Så ble jeg kontaktet på Instagram om jeg ville stille til fotoshoot. Det var bitende kaldt, men jeg var ikke vanskelig å be. Jeg stod for sminke og hår, fotografen bildene. Kjempe gøy.

 

 

Foto: Nandita Myre Paulsen

 

 

 

 

Så ble det litt bilder hjemme i stua mi med selvutløseren da. Takk for at det finnes, sier jeg. Ellers hadde nok både venner og kjæreste blitt lei av å knipse bilder av meg. Ha-ha. #Bloggerlivet

 

Og maskefest med mine medarbeidere.

 

 

 

 

 

Så morsomt det er med slike innlegg. I så fall synes jeg det selv. Håper dere setter pris på det. Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg