Fredagsettermiddag – styrketrening.

Freeeeedaaag. Så utrolig deilig.

Jeg hadde en plan om å stå opp halv seks i dag for å trene, men jeg bestemt meg for å få noen ekstra timer med søvn, siden jeg skulle ha prøve i norsk muntlig om tørre tema som språkpolitikken og språkhistorien på 1900-tallet klokken 09.00 med læreren min…. Så da stod jeg opp halv sju, og leste over notatene mine. En grei prioritering, i grunn.

 

Sponset innlegg.

 

Nå skal jeg trene med kjæresten min, og jeg har i dag lyst til å fokusere litt på overkroppen. Underkroppen min er gåen etter en beintøff trening som jeg hadde i går. Gangsperre fra en annen verden. Det var godt å sykle til og fra jobb i dag på grunn av det, men jeg greier jo ikke å gå normalt. Ser ut som jeg mangler ledd i føttene eller noe. Uansett, det gjør bare godt å være litt støl.

 

Jeg er så fornøyd med tightsen som dere ser på bildet. Den skal jeg ha på meg på trening nå. Ready – set  -lift.

 

#treningsklær #reklame #sponset #ambassadør #gave #Trondheim #trening #styrketrening #fitness #fit #fotoshoot #foto #bilder #Blogg #treningsblogg

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Iselin: Tusen takk 😀 Kjempe godt å røre litt på seg. Underkroppen var støl, og nå får vibrerer hele meg når jeg løfter armene. Hehe. Da har man trent hardt da :p God fredagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg