In a hurrry.

I dag var jeg ikke i min aller beste form da jeg våknet, men skyldes mange ting. Men, jeg er i så fall opp av sengen og jeg har akkurat fått dyttet i meg litt NOKA frokostblanding. Havregrynsgrøt fristet ikke, så da er en pose med frokostblanding kjekk å ha i skapet. Ellers blir det full rulle i dag fra morgen til kveld. Jeg skal starte dagen med fotoshoot i et studio, før det blir jobb til sent i kveld.

 

Sponset innlegg.

 

Denne uka stresser meg allerede. Jeg jobber sene kvelder hver kveld resten av denne uka, pluss helg. Også har jeg en heftig videoinnspilling som jeg må forberede meg til. Ikke noe spennende det altså. Det er bare jeg som skal snakke i 10-20 minutter om to bøker jeg har lest og sammenlignet. Det er ikke bare bare da det må være en god handling og ikke minst flyt. Men, det er i så fall det jeg har å jobbe med i mellom den tiden jeg er på jobb.

 

 

Nå må jeg nesten stikke så jeg ikke blir for sen. Det tar seg dårlig ut. Håper dere får en fortsatt fin dag.

#noka #Musli #Nokadietten #diett #trening #muskelmasse  #inspirasjon #oppskrift #tips #vinter #motivasjon #blogg #Trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg