Dagen derpå.

Jeg hadde tidenes kveld i går med ost, kjeks, vin og hjemmebrygget øl. Det var virkelig godt med en rolig og fin kveld. Jeg er ikke ofte ute på byen i helgene, men bare tanken på det å dra ut på byen for å stå i kø ved å komme inn, ved å kjøpe noe i baren, kø for å henta jakka.. Kø, kø og kø. Ja, jeg har sikkert blitt gammel og kjip der. Men, det er uansett morsomt å dra ut når det ikke blir så veldig ofte, for da setter jeg ekstra stor pris på det også.

 

Jeg var ute på byen for to uker siden og jeg skal på byen til helgen. Så ja, det er vel kanskje innafor?!

 

 

Hva gjorde du i går?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Mia: Jeg følte meg ga..El jeg også i en periode der jeg så program som “Hver gang vi møtes”…. Når venner var ute på livet. Hehe. Men det er jo ikke noe galt i det å være rolig heller

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg